Automobilový slalom MČR Kdyně 11.5.2013 Tak jako každý rok se přiblížil termín závodu a my už věděli, že opět provětráme naše stroje. Co do počtu našeho teamu nás jelo celkem 5. Vendy se svojí Pegy 106, Pája st. se Škodou 110R-Pikaču (pravděpodobně poslední jeho závod), Míša se Škodou 110R, na které se střídala s Pepou, který ještě proháňel Škodu Rapid a Pavlík vyvezl našeho závoďáka Škodu 110R ala 2OO RS. Dorazili i Zdeněk (Zetka) a Luboš (Kyblík), kteří během závodů pořizovali fotografickou dokumentaci a hlavně fandili. Do Kdyně jsme dorazili již před sedmou hodinou ráno a absolvovali jsme postupně úspěšně administrativní i technickou přejímku. Rozdělení do skupin bylo následující: Vendy s Peugeotem 106 1.4i ve skupině L6V2 (amatéři do 1400 ccm dle ORV), Pája st. se Škodou 110R žlutou a Pepa a Míša s modrou Škodou 110R ve skupině L6V1(amatéři do 12OOccm dle ORV), Pája Váchal se škodou 11OR ala 200RS ve skupině L2 junior (licencovaní do 14OOccm) a Pepa se škodu Rapid 136 ve skupině L6V5 (amatéři bez rozdílu obsahu nesériové vozy). Úderem deváté hodiny začali seznamovací jízdy. Jelikož v noci pršelo, tak trať byla mokrá a trochu to klouzalo, takže se jezdilo tak, aby se nám ani naším mazlíčkům nic nepřihodilo. Hned při seznamovacích jízdách se Pájovi jun. podařilo ve 4.zatáčce poslat závoďáka do hodin, ale naštěstí bez újmy auta i posádky. Pomalu se blížili ostré jízdy a s tím stoupala, jako na každých závodech, nervozita. Ve startovním poli se sešlo mnoho zajímavých soupeřů s neotřelými stroji jako např. Honza Šustr s Ferrari Mondial 8 a tak bylo s kým soupeřit :-DD. Všechny ostré jízdy proběhly v našem teamu bez jakýchkoliv technických obtíží jak s technikou našich vozů, tak s tratí. Pouze Pikaču (žlutá š 110R) musela i ostré jízdy absolvovat na alternativní palivo LPG, protože na benzín se jí moc nechtělo. Celý den průběžně pršelo, takže trať byla stále hezky mokrá a kluzká, což trochu handicapovalo naše vozy s pohonem zadní nápravy, které sice hezky driftovali, ale ztráceli tím drahocené vteřiny. Konečné výsledky byly následující: celkem jsme si za Historic rallye team odvezli 4 poháry a to Vendy za 2.místo ve skupině L6V2, Pája Váchal Jun. za 2.místo ve skupině L2 Jun, Pája st. za 2.místo ve skupině L6V1, a Pepa za 3. místo ve skupině L6V1. V celkovém pořadí byl nejrychlejším z našeho teamu Pája Váchal jun., který obsadil celkem 52.místo hned za vozem Ferrari Mondial 8 s celkovou ztrátou 3,5 sek. na tento vůz o objemu motoru 3000ccm a výkonem 158 Kw, další byla celkově na 53.místě Vendy s Peugeotem, na 54.místě byl Pepa s Rapidem, na 57. místě celkově byl Pája st.s Pikaču (žlutá š 110R LPG), na 61.místě celkově Pepa s modrým erkem a na 62.místě Míša na stejném voze jako Pepa. Krom předlouhého čekání na vyhlášení neměl tento slalom chybu, klobásy byly výborné a s dobrým pocitem jsme se rozjeli domů. dění shrnuli do tohoto článku: Vendy a Pája rukou společnou a nerozdílnou Dne: 16.05.2013